Skorzystaj z oferty specjalnej.
Zostaw kontakt, a my prześlemy Ci szczegóły.
Najczęściej zadawane pytania
Czy Żabka Ads jest dostępna tylko dla marek sprzedających swoje produkty w sklepach Żabka?
Nie, Żabka Ads jest dostępna dla wszystkich marek, które chcą reklamować swój produkt, usługę czy chociażby aktywację konsumencką. Ekrany digital signage w ramach Żabka Ads są nośnikami reklamowymi, dzięki którym marki mogą budować świadomość, zasięgi i docierać do milionów Polaków odwiedzających sklepy Żabka każdego dnia.
Ile wynosi minimalny próg wejścia dla kampanii reklamowej?
Obecnie minimalny próg wejścia to 10 000 złotych netto za pojedynczą kampanię. Wszystkie szczegóły ustalane są wspólnie z zespołem sprzedażowym Żabka Ads.
Jak zliczany jest zasięg lub emisja pojedynczej reklamy?
Zasięg zliczany jest na podstawie zaszyfrowanych danych paragonowych, unikalnych danych pochodzących z aplikacji żappka oraz danych trafficowych z lokalizacji, gdzie znajdują się ekrany Żabka Ads.
Jak precyzyjnie geotargetowane mogą być reklamy Żabka Ads?
Precyzyjne dotarcie jest wyróżnikiem Żabka Ads, ponieważ daje możliwość zejścia z celowanym komunikatem po pozycji pojedynczego sklepu w ramach kampanii reklamowej.